کلوب| این ورزش از کرونا آسیب وحشتناکی خورد

کلوب| این ورزش از کرونا آسیب وحشتناکی خورد
شناسه خبـر : ۱۲۶۶۶۸ چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: آماده حضور قدرتمند در رقابت‌های رده‌های سنی آسیا در رشته شنا و به میزبانی فیلیپین می‌شویم.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در حاشیه انتخابات هیئت شنای استان آذربایجان غربی گفت: شاهد رقابت نزدیکی در مجمع امروز انتخاباتی استان آذربایجان‌غربی بودیم و با انتخاب منتخب اعضای مجمع، برای روزهای رو به رشد این رشته ورزشی در استان آذربایجان‌غربی با همراهی جامعه شنا، شیرجه و واترپلو استان امیدوار هستیم.

وی افزود: این روزها شاهد حضور واترپلوی کشورمان در جایگاه قابل قبولی در آسیا هستیم با این حال در رشته شنا به عنوان یکی از رشته‌های مهم و پرمدال مسابقات مختلف، نیازمند یک برنامه بلندمدت با همراهی نهادهای مختلف هستیم و هرچند روند رو به رشدی در این رشته داشته‌ایم ولی کسب مدال عزم همگانی را می‌خواهد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار کرد: همراهی وزارت ورزش و جوانان برای سرمایه‌گذاری و اختصاص حداقل یک سالن در هر استان به هیئت‌های استانی و یک استخر به هیئت‌های شهرستانی برای استعدادیابی و کمک و همراهی آموزش و پرورش برای پرورش استعدادها همراه تحصیل طی یک برنامه بلندمدت دستیابی به مدال را در افق بلندمدت ممکن خواهدکرد.

رضوانی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که این رشته ورزشی با آن مواجه شد، شیوع بیماری کرونا بود که به‌دلیل تعطیل شدن استخرها، روند رو به رشد را کند و ضربات جبران‌ناپذیری به ورزشکاران این رشته وارد کرد. با این حال با پایان کرونا اکنون لیگ‌های شنا، شیرجه و واترپلو در کشور در حال برگزاری است و اردوهای تیم ملی نیز برای حضور قدرتمند در رقابت‌های رده‌های سنی آسیا -که اواخر بهمن و اوایل اسفند در فیلیپین برگزار خواهدشد- پیگیری می‌شود و انتظارداریم کاروان پرامید ما در این رقابت‌ها درخشان ظاهر شوند.

در مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان آذربایجان‌غربی بعد از رقابت هفت کاندیدا در دور اول، محمدرضا بادین با ۱۴ رای در دور دوم در مقابل بهمن نوروزی دیگر کاندیدای دور دوم با ۱۳ رای برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

سینا افشاریان| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir